Klikając „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookie na Twoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Oferta

Ile kosztują usługi contact center?

Bo bez tego nie ma dobrego telemarketingu ;)

Jak się pewnie domyślasz: to zależy. Nasze usługi wyceniamy indywidualnie, biorąc pod uwagę kilka czynników:

Skala projektu.

Twój klient nigdy nie zostanie bez odpowiedzi. Udzielamy informacji o Twoich produktach, przyjmujemy zamówienia, odpowiadamy na e-maile, prowadzimy live chat, SMSy i wiele więcej.

Branża.

Zadbamy o Twoje relacje z klientami i zwiększymy sprzedaż. Nasze projekty skupiają się na utrzymaniu, dosprzedaży i aktywnym pozyskiwaniu nowych klientów.

Czas trwania.

Mamy doświadczonych trenerów, którzy dzielą się swoją wiedzą i umiejętnościami w obszarze obsługi klienta.

Specyficzne wymagania.

Zapewniamy stabilność poprzez oferowanie rezerwowych usług call center i contact center. Dzierżawimy pełne stanowiska pracy na krótki i długi okres.

Celem jest dostarczenie usług o najwyższej jakości przy optymalnych kosztach. Skontaktuj się z nami, a nasz specjalista przygotuje dokładną wycenę dopasowaną do Twoich potrzeb.

Zwyciężaj wyzwania obsługi klienta razem z nami!
Zwyciężaj wyzwania obsługi klienta razem z nami!
Zwyciężaj wyzwania obsługi klienta razem z nami!
Zwyciężaj wyzwania obsługi klienta razem z nami!